Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Відвантаження замовлень зі складу протягом 1-3 робочих днів При отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти обов'язково перевіряйте товар! Якщо Вас все влаштовує, Ви оплачуєте: • Вартість Вашого замовлення • Вартість доставки Новою Поштою (згідно тарифів Нової пошти). • Для відправлень з оголошеною вартістю до 200 грн, сплачується комісія в розмірі 1 грн., від 200 грн – 0,5% від оголошеної вартості. • Комісія за накладений платіж згідно тарифів Нової пошти (20 грн + 2% від суми переказу).
Способи оплати
- Пром-оплата - це спосіб оплати замовлення (переклад з карти на карту) при якому гроші за товар резервуються на транзитному рахунку в банку, поки покупець не забере посилку з відділення пошти. Сплатити Пром-оплатою можна: • Товари, вартістю до 29 999 грн; • Картами з валютою UAH; • Картками платіжних систем Visa і MasterCard; • Картками українських банків. Важливо! Банк-емітент платіжної картки може стягувати комісію, розмір якої залежить від умов обслуговування платіжної карти (можлива комісія банку від 0,5% до 4%). Комісія за переказ коштів, що сплачується платником (покупцем) фінансовому партнеру Prom.uа в категоріях становить: 0,5% від суми переказу (вартості замовленого товару) +5 грн
- • Вартість Вашого замовлення • Вартість доставки Новою Поштою (згідно тарифів Нової пошти). • Для відправлень з оголошеною вартістю до 200 грн, сплачується комісія в розмірі 1 грн., від 200 грн – 0,5% від оголошеної вартості. • Комісія за накладений платіж згідно тарифів Нової пошти (20 грн + 2% від суми переказу)
- Перед оплатою рекомендуємо уточнити у менеджера наявність та кількість товару, щоб уникнути форс-мажорних обставин. ФОП: Вихристюк Станіслав Владиславович Р/Р: UA393052990000026008020408030 МФО: 305299 АТ КБ ПриватБанк РНОКПП: 3464306910 У призначенні платежу вкажіть номер замовлення: Замовлення №xxxxxxx.
Гарантія:
Гарантийный ремонт осуществляется представителями производителя или продавца (сервисными центрами) при наличии правильно заполненного гарантийного талона и документа подтверждающего оплату товара. В гарантийном талоне обязательно указывается: модель, серийный номер товара, гарантийный срок и дата продажи. Чтобы избежать возможных недоразумений, необходимо хранить в течение всего гарантийного срока счет-фактуру и гарантийный талон, прилагаемые к товару в момент его покупки.
Після підтвердження замовлення, доставка товару зі складу постачальника у Кривий Ріг здійснюється протягом двох - трьох робочих днів (у зв'язку з повномасштабною військовою агресією ₚосії проти України, терміни доставки можуть збільшуватися). Після надходження товару зі складу постачальника в Кривий Ріг, він перевіряється на відсутність візуальних дефектів. Менеджер магазину повідомить Вас про прибуття вашого замовлення у телефонному режимі, після чого товар відправляється Вам службами доставки! У разі, якщо клієнт не забирає товар протягом п'яти робочих днів, з моменту надходження у відділення служби доставки, товар відправляється назад на склад.